Overruled!
Overruled! är ett unikt fajtingspel för flera spelare. Spelarna ändrar reglerna medan de spelar och påverkar därmed direkt stridens dynamik och riktning. Utmana upp till tre vänner i flerspelarläget både lokalt och online. Spelaren med högst poäng vid slutet av striden vinner! Du kan leka med reglerna och med massor av "change 'em up"-kort vet man aldrig hur fajten kommer att sluta! Du spelar kanske Dödsmatch, när en av dina rivaler beslutar sig för att byta till presentpåse (Swag Bag). Eller herren på täppan. Eller erövra flaggan. Är alla döda? Dubbla återupplivningstimern. Lyckas du inte så bra ensam? Aktivera team. Har du presentpåsen? Dubbla de poäng du tjänar ihop. En ständigt växande samling rollfigurer håller dig sällskap när du och dina vänner kämpar om segern.