Castlevania: Lords of Shadow - Mirror of Fate HD
I den här uppföljaren till Castlevania: Lords of Shadow slåss familjen Belmont över generationerna och deras sanna öde avslöjas. Trevor Belmont, riddare av Brotherhood of Light, ger sig ut på ett storslaget äventyr för att hämnas modern som dödats av fadern, Gabriel. Gabriel Belmont, numera den mäktiga Drakula, förklarar krig mot brödraskapet. En omvälvande uppgörelse mellan far och son väntas!