I and Me
Om det funnes en till jag, Som betraktade mig från en åskådares perspektiv, Hur skulle jag iaktta en annan jag? Hur skulle jag komma överens med den andra jag? I and Me är en pusselplattform. För att spela behöver du kontrollera två katter samtidigt. De två karaktärerna utför exakt samma funktion. Du behöver spela dem samtidigt och låta dem koordinera för att spela färdigt äventyret. Spelet är uppdelat i fyra kapitel baserade på fyra säsonger med totalt 92 nivåer. Ibland måste du tänka ordentligt och ibland behöver du vara flexibel. Spelets ljudspår är lugnande med orkester och pianomusik, varje säsong har sin egen stil.