Watch Dogs: Legion - Ultimate Edition
Ultimate Edition innehåller digitalt bonusinnehåll, Season Pass och fyra veckors VIP-status. Season Pass innehåller en stor expansion där Aiden Pearce är tillbaka som helt spelbar karaktär. Dessutom ingår extrauppdrag, fyra ikoniska hjältar med unika förmågor samt tillgång till Watch Dogs Complete Edition! Digitalt innehåll i Ultimate Edition: - Urban Jungle-paketet, som innehåller tre unika karaktärer med sina egna färdigheter och stilar - Tre extra masker - Fyra veckors VIP-status Ta motståndsrörelsen ett steg längre och kämpa med dina vänner i nya uppdrag online.