PUCKOFF: RELOADED
PUCKOFF: RELOADED är den senaste och bästa versionen av det (berömda) spelet PUCKOFF, som tidigare endast var tillgängligt för persondatorer. Kliv in i den regellösa hockeyvärlden som en total nybörjare och jobba på dina färdigheter och din attityd för att möta den mytomspunna terroristen Dominator. Bygg ditt lag av forna och legendariska karaktärer medan du lär dig olika spelstilar för att besegra en mängd färgglada karaktärer runt om i världen. Samarbeta med den ständigt glada Sarah, den bästa ölligamålvakten Eddie och den ständigt griniga Coach. Så ta fram skridskorna och PUCKOFF!