Thief of Thieves: Season One
I Thief of Thieves: Season One spelar du som inbrottstjuv och använder dig av smygning, social manipulation och dina kolleger för att utföra uppseendeväckande rån runt om i världen. Thief of Thieves: Season One är en berättelse om rån och människorna bakom dem, baserad på Robert Kirkmans prisbelönade tecknade serie. Det är dags för Celia, mästartjuv Redmonds lärling att ta steget från amatör till mästertjuv. En klåpig mission tar Celia till Europa, där hon ansluter sig till ett nytt kriminellt gäng för att genomföra ett brottsvåg. Lär känna dina nya kolleger, välj din metod på fältet men var försiktig - alla dina val har drastiska följder. En ny kontinent och ett nytt gäng, klarar du utmaningen?