Zumba World - The Lost Marble Island
Zumba World – The Lost Marble Island kombinerar klassisk marmorskjutningsaction med ett interaktivt ö-äventyr! Du spelar som en maskerad tiki-krigare, med en mun full av livfulla kulor. Rusa genom ett tiki-nav uppifrån – bestrött med gömda skattkistor och nivåportaler – för att välja din nästa utmaning. När du har valt en nivå, placera din krigare i mitten av slingrande djungelstigar och avfyra kulor för att matcha tre eller fler identiska klot. Utlös bländande kedjereaktioner, klara vågor snabbt och tjäna upp till tre stjärnor genom att förhindra att någon kula glider förbi ruinernas trösklar. Var tionde nivå, rusa tillbaka in i navvärlden och våga dig djupare in i ett av fyra exotiska ö-riken – solbelysta strandtempel, övervuxna ruiner, ångande vulkankällor och den heliga månbelysta lagunen – alla med nya marmorfärger, slingrande vinrankor, rörliga stambarriärer och ständigt snabbare hastigheter. Inga två expeditioner är likadana: upptäck hemliga genvägar i navet, lås upp bonusmininivåer och samla uråldriga tiki-marker som avslöjar den Förlorade Marmoröns dolda lore. Beroendeframkallande och temarikt, Zumba World – Den Förlorade Marmorön inbjuder dig att bemästra marmormagin och bli den ultimata tiki-mästaren!