A Plague Tale: Requiem - Protector Pack
Skaffa Protector Pack för att förbereda dig på bästa sätt för nästa kapitel av Amicias och Hugos resa, med bonusmaterial, exklusiv kosmetika för Amicia och ett speciellt armborstskin. Detta paket innehåller - Ett exklusivt Red Damsel-armborstskin. Låses upp i spelet när armborstet hittas. - De 13 blommorna som Amicia kunde hitta i A Plague Tale: Innocence som kan bäras i håret. Låses upp i början av äventyret. - Ett paket metallskrot och ett verktyg för att förbättra din utrustning tidigt. Låses upp i spelet när du kommer till ett hantverksbord för första gången.