Far Cry Classic
Återvänd till seriens rötter med Far Cry Classic – den ultimata konsolversionen av det första Far Cry-spelet. Det är ännu en dag i paradiset ... eller? Det här är ett äventyrs-FPS som utspelar sig i en bildskön, men ack så farlig naturmiljö. Kliv in i rollen som kaptenen Jack Carver, som jagas av en grupp hänsynslösa och vältränade legosoldater. Förlita dig till eldkraft, listiga fällor och din smygförmåga i massiva utomhusmiljöer, och gör allt du kan för att överleva mot de intelligenta fienderna. Spelet innehåller häpnadsväckande realistisk natur, en natt/dag-cykel i realtid, land-, vatten- och flygfarkoster och mycket mer ...