EA Play
Onlineservrar är inte längre tillgängliga. Välkommen till Redview County, där rivaliteten mellan poliser och förare aldrig tar semester. Där båda sidor tävlar i ett fullskaligt krig med de snabbaste bilarna, moddarna och tekniken i en grym öppen vägmiljö. Spela som antingen polis eller tävlingsförare, där båda sidor av lagen har sina egna utmaningar, belöningar och konsekvenser med höga insatser. Riskera allt i den ultimata rivaliteten med höga insatser.