Assassin's Creed Origins
ETT LAND ATT UPPTÄCKA Res genom öknar och grönskande oaser, från Medelhavet till Gizas gravkammare. Segla på Nilen och kämpa mot farliga uråldriga krafter och vilddjur medan du utforskar det enorma och oförutsägbara landet. OMFAMNA ACTIONROLLSPEL Upptäck ett helt nytt stridssystem. Samla och använd massvis med vapen med olika egenskaper och sällsynthet. Utforska djup framstegsmekanik och sätt dina färdigheter på prov mot unika och kraftfulla bossar. EN NY BERÄTTELSE VARJE GÅNG DU SPELAR Ta dig an många olika uppdrag och gripande berättelser med starka och minnesvärda karaktärer, från den rikaste eliten till de mest desperata utstötta.