Assassin's Creed Syndicate
TVÅ KARAKTÄRER, TVÅ KAMPSTILAR Ta till nävarna som den högljudda och rebelliska Jacob Frye och ta dig an fiender med blixtsnabba multimord och kontringar med din arsenal av vapen. Du kan även spela som hans tvillingsyster Evie och bemästra smygandets kost som en hänsynslös lönnmördare som har bemästrat snabba och tysta anfall. UTFORSKA INDUSTRIELLA LONDONS LIVLIGA VÄRLD Kämpa och segra i ett enormt viktorianskt London, från Buckingham Palace till Big Ben. Spring parkour över rörliga fordon för att spåra fiender eller fly efter djärva kupper, kapa droskor för att köra kaotiska gaturace eller dundra fram i ångbåtar på Themsen. LED LONDONS UNDRE VÄRLD Etablera Storbritanniens tuffaste gäng, de enda som kan utmana eliten och besegra rivalgäng. Infiltrera fiendebaser med en arsenal av vapen för att ta över Londons undre värld. Råna tåg, rädda barnarbetare och skipa rättvisa på Londons farliga gator.