Assassin's Creed Odyssey
KÄMPA SOM SPARTANKRIGARE Ge dig ut på din egen odyssé i en värld som står på kaosets rand och bli en legendarisk spartanhjälte som bekämpar mytologiska varelser längs vägen. Kasta dig in i episka strider mellan Sparta och Aten i slag med 150 soldater per sida. RES TILL ANTIKENS GREKLAND Utforska vilda landskap, livliga städer och ikoniska historiska platser. Segla över skimrande hav, bestig storslagna berg och upptäck en civilisations hjärta. VÄLJ VÄG Dina val formar världen runt dig. Spela i en levande värld som reagerar på varje beslut du fattar – ingå allianser, starta konflikter och avgör karaktärernas öden. Anpassa din utrustning, ditt skepp och dina specialförmågor för att bli en legendar.