Hyper Void
För första gånger utspelar sig galaktiska strider inte bara i djupaste kosmos, men också inuti den interdimensionella hyperrymden! Strid did igenom mängder av fiender från universiums alla hörn medan du färdas genom instabila och livsfarliga maskhål – allt renderat i knivskarp 3d med intensivt, adrenalinpumpande soundtrack! Fler än 25 nivåer finns, pepprade med utmaningar och tuffa bossar. Dessutom väntar tre stycken unika konfrontationer av episkt format som kommer testa dina färdigheter till det yttersta! Vågar du ge dig ut på det ultimata uppdraget och rädda mänskligheten fran sitt öde?