Risk: Urban Assault
Led dina trupper till seger i Risk Urban Assault! Samla din armé och marschera genom några av de mest berömda städerna i en postapokalyptisk värld. Använd din list från Shanghai till New York och spela strategiskt för att besegra driftiga motståndare. Utnyttja diplomati, bygg faciliteter eller utnyttja dina befälhavares unika förmågor; det finns flera smarta sätt att ta makten! Kämpa tills alla städer är dina!