WRC Collection Vol. 1 Xbox One
Återupplev de 3 senaste säsongerna av Rally-VM med WRC Collection som innehåller WRC 5, WRC 6 och WRC 7 samt extramaterial. WRC 5 — Den första nyutgåvan i serien, producerad av Kylotonn Racing Games, där du spelar säsongen 2015. Lär dig grunderna i rally i Rallyskolan. WRC 6 — Du får en helt ny nivå av realistiskt spel tack vare de skalenliga Superspecialsträckorna. Dessutom erbjuder WRC 6 delad skärm för första gången. WRC 7 — WRC 7 är ännu mer realistiskt, och innehåller allt material från 2017 års säsong. Viktigast är de nya versionerna av bilarna som är markant kraftfullare och smidigare än tidigare generation. Och med de nya Epic stages 'är WRC 7 en riktig utmaning, även för vana spelare.