I Am Angel
Du var en bra polis. En kärleksfull make. En lojal vän. Sedan satte en kula från din partner punkt för allt. Men när du vaknar upp i himlen känns paradiset mer som skärselden. Den oändliga friden gör dig galen – tills din ängel erbjuder dig ett val: stanna kvar i evig komfort eller återvända till jorden med gudomliga krafter för att stoppa din förrädares apokalyptiska plan. Beväpnad med himmelska vapen och vägledd av sju ärkeänglar kommer du att slita dig igenom de fördömdas arméer i detta explosiva tredjepersonsactionspel. Bemästra brutala vapen-fu-kombinationer, lås upp änglalika förmågor och använd ärkeängeln Mikaels legendariska svärd. Din tidigare vän leder nu en satanisk kult, och han använder din frus blod för att kalla fram Lucifer själv. Från Tokyos neongator till helvetets brinnande portar räknas varje kula, varje sving spelar roll och varje sekund för dig närmare antingen frälsning eller fördömelse. Med snygga strider inspirerade av Devil May Cry, God of War och Bayonetta, möt omöjliga odds, bekämpa korrumperade änglar och gör det ultimata valet mellan hämnd och återlösning. Himlen gav dig vingar. Helvetet gav dig ett syfte. Visa nu båda vad du går för. Innehåll: Hyper-snygg strid som blandar skottlossning och gudomlig svärdskamp 7 unika änglamentorer som ger banbrytande förmågor Episka bossstrider mot fallna änglar och demoniska generaler Känslomässig berättelse om svek, uppoffring och återlösning Fantastiska miljöer från himmelska riken till apokalyptiska stadslandskap Ibland behöver man någon som redan har förlorat allt för att rädda världen.