Space CleanUp: Cosmic Robot Disinfector
Välkommen till den mindre glamorösa sidan av rymdutforskning! I Space CleanUp: Cosmic Robot Disinfector tar du kontroll över en högteknologisk android med ett viktigt, men ganska smutsigt uppdrag: att städa upp rymdstationer efter intensiva strider mot utomjordingar. **Spelfunktioner:** * **Unikt förstapersonsäventyr:** Upplev rymdutforskning ur ett nytt perspektiv när du navigerar genom erövrade rymdstationer i förstapersonsvy. * **Bli en kosmisk städare:** Använd en kraftfull vattenstråle för att spola bort grönt utomjordiskt slem och skräp och lämna stationerna skinande rena. * **Skattjägare på dagen, städare på natten:** Använd din laser för att samla värdefulla artefakter som lämnats kvar i kaoset och förbered stationerna för framtida användning. * **Lås upp nya platser:** När du gör framsteg i spelet ger dina städkunskaper dig tillgång till nya och spännande rymdstationer. * **Snyggt sci-fi-gränssnitt:** Fördjupa dig i en värld av elegant teknik och futuristisk estetik. * **Spännande berättelse:** Avslöja mysterierna bakom konflikterna med utomjordingarna och upptäck betydelsen av att återställa stationerna. * **Engagerande gameplay:** Kombinera tillfredsställande städmekanik med utforskning och enkla pussel för en verkligt unik upplevelse. Kan du anta utmaningen och förändra framtiden för rymdstationernas sanering?