Seafarer: The Ship Sim
Hissa segel och bygg upp din karriär till sjöss i Seafarer: The Ship Sim. Ta rodret på olika fartyg ensam eller i flerspelarläget med en besättning på upp till 4 spelare, utforska en vidsträckt öppen värld inspirerad av Nordeuropa och ta dig an sjöfartsuppdrag som sträcker sig från godstransporter och räddningsuppdrag till brandbekämpning, patrullering och oväntade händelser. I flerspelarläget delar ni på uppgifterna ombord, samordnar er under uppdrag och tar er an utmaningarna med livet till sjöss som en besättning. Starta din karriär som blivande kapten och bygg upp ditt rykte i olika hamnar och hos olika falanger. Genomför uppdrag, lås upp nya möjligheter, utöka din flotta och forma din egen väg på vattnet. Oavsett om du transporterar olika typer av last mellan hamnar – från bulkgods och containrar till flytande naturgas – eller svarar på nödanrop med Tide Guard, spanar över havet med din drönare eller helt enkelt njuter av de böljande vågorna, så bjuder varje resa på något nytt att upptäcka. En berättelsedriven kampanj följer Teddy, en erfaren kapten med ett turbulent förflutet. När sabotage, piratverksamhet och gamla hemligheter uppdagas blir du en del av ett maritimt mysterium om skuld, förtroende och försoning. Med lättillgänglig fartygshantering, varierade interaktioner ombord, dynamiskt väder, havsströmmar som påverkar navigeringen och imponerande vågor som drivs av Unreal Engine 5 och NVIDIA WaveWorks 2.0, ger Seafarer: The Ship Sim dig friheten, atmosfären och äventyret hos livet till sjöss vid varje resa. Spela ensam eller i flerspelarläget med en besättning på upp till 4 spelare För befäl över en mångsidig flotta av fartyg – från småbåtar till lastfartyg och tankfartyg Bygg upp din karriär genom uppdrag, rykte och flottans utveckling Anpassa dina fartyg med namn, färger, flaggor och logotyper Upplev en berättelsedriven kampanj om mysterier, sabotage och försoning Ta dig an frakt-, räddnings-, brandbekämpnings- och patrulluppdrag Använd interaktiva verktyg som kranar, vattenkanoner, drönare och räddningsutrustning Reagera på dynamiska händelser, radioanrop, dagliga utmaningar, havsströmmar och växlande väder Upplev stämningsfull havsgrafik som drivs av Unreal Engine 5 och NVIDIA WaveWorks 2.0 Förhandsboka basspelet nu och få Voyager Pack gratis, inklusive 2 nya fartyg, en drönare och 2 klädstilar.