Ge dig in i South Parks brottsliga värld med Coon and Friends, den hängivna gruppen brottsbekämpare som bildades av Eric Cartman, även känd som The Coon. Häng med Mysterion, Toolshed, Human Kite och en mängd andra för att slåss mot ondskans krafter medan Coon kämpar för att göra sitt team till historiens mest älskade superhjältar.