Prince of Persia The Lost Crown
Hoppa in i ett snyggt och spännande actionäventyr som utspelar sig i en mytologisk persisk värld där du kan manipulera tid och rum. Spela som Sargon och gå från svärdsvingande underbarn till levande legend i akrobatiska strider där du får låsa upp och använda nya tidskrafter och unika förmågor. SLÄPP UT DIN INRE KRIGARE Använd dina tidskrafter, strids- och plattformsfärdigheter för att utföra dödliga kombinationer och besegra tidsfördärvade fiender och mytologiska varelser. LÅT DIG UPPSLUKAS AV DET OERHÖRDA BERGET QAF Upptäck en förhäxad persisk värld full av stora landmärken och utforska flera olika detaljerade miljöer som alla har sina egna identiteter, underverk och faror. LEV DIG IN I ETT EPISKT ÄVENTYR Låt dig uppslukas av den persiska mytologin genom en spännande och originalskriven berättelse och använd din list för att lösa pussel, hitta gömda skatter och klara uppdrag för att lära dig mer om den fördärvade världen.