Tom Clancy’s Ghost Recon Wildlands
ÅTERUPPTÄCK DEN HÄR KLASSIKERN, NU I 60 FPS! Upplev taktiska strider på en helt ny nivå i en stor, farlig och levande öppen värld. NYTT UPPDRAG I VILDMARKEN: LAST RITES Återvänd till ett mörkare Bolivia för att jaga La Llorona i ett nytt och spännande gratisuppdrag. Få ännu bättre spelkänsla med 60 bilder per sekund, 4K-grafik, mindre uppdateringar, nya kosmetiska föremål med mera! KROSSA KARTELLEN Bolivia har hamnat i händerna på en skoningslös knarkkartell. Led ditt team av elitsoldater och samordna räder. Styr drönare och helikoptrar och ratta alla möjliga fordon genom Bolivias varierade, häpnadsväckande landskap. HITTA DIN EGEN STIL Skapa din Ghost från grunden och anpassa vapen och utrustning i tusentals olika kombinationer, med allt från taktiska lackeringar och häftiga tatueringar till snygga ryggsäcksmärken och tuffa hjälmar. Utforska både luft och hav med över 60 olika fordon. SAMARBETA MED VÄNNER Bilda ett lag med upp till tre vänner. Du kan även spela PvP i klassbaserade, taktiska 4-mot-4-strider i läget Ghost War.