Stack Block Tower
STAPLING AV BLOCKTORNET ÄR EN UTMANING MED PRECISION, BALANS OCH FÄRDIGHET. Tryck på skärmen för att släppa block och bygga ett allt högre torn. Det låter enkelt, men varje drag kräver koncentration, timing och kontroll för att hålla strukturen balanserad. STAPLING, RIKTA OCH KLÄTTRA SÅ HÖGT SOM MÖJLIGT. Placera försiktigt varje block ovanpå det föregående och försök att skapa ett perfekt torn. Ju högre konstruktionen är, desto högre poäng får du och desto svårare blir det att hålla allt på plats. VARJE BLOCK KAN VARA DITT SISTA. Ett litet positioneringsfel kan göra tornet instabilt och få hela konstruktionen att kollapsa. När tornet faller slutar spelet. Slå ditt eget rekord och upptäck hur långt du kan gå. Med enkla kontroller med en knapptryckning, snabba matchningar och lättlärda mekaniker erbjuder Stack Block Tower en perfekt avslappnad arkadupplevelse för de som gillar skicklighetsspel, blockspel, precisionsutmaningar och poängtävlingar. KAN DU BYGGA DET HÖGSTA TORNET? Justera din timing, finslipa dina rörelser och stapla blocken med precision för att slå nya rekord.