Hidden Cat Outlaws
Vilda västern är full av lata, olydiga katter… som borde vara lata och olydiga i trygga hem i stället för i saloonen eller i den brännheta solen! Spela som den lokala sheriffen och hitta de kringstrykande små rackarna. (Och de stillasittande, stora och elaka rackarna också…) Spelinnehåll: - 15 banor att leta efter katter i - Över 600 katter att fånga - Över 40 hemliga förmål att hitta - Elaka bossar att bura in - Massor av skoj på vackra, handgjorda platser med fin musik, roliga ljudeffekter och allmänt god stämning :)