Lou's Lagoon Deluxe Edition
Börja äventyret med lite bubblig magi! Deluxe Edition inkluderar grundspelet samt följande: - Bubbelmotor: Lägg till en liten finurlig stil till dina flygningar med en motor som blåser vackra bubblor över himlen! - Badvakt-skin: Skydda de som bor på ön med stil när du bär de här färgglada badvaktskläderna (med en bubbelaccessoar). - Stranddekorpaket: Dyk in i dekoren med 8 exklusiva möbler med bubbeltema. De perfekta tillskotten till den ultimata myshörnan på stranden.