Ball Love
Koppla ihop de röda och blå bollarna i detta roliga pusselspel, rotera hindren, skapa den perfekta vägen och övervinn allt svårare utmaningar. Testa ditt resonemang, din precision och din strategi i 60 pusselnivåer. ROTERA HINDERNA OCH HITTA DEN PERFEKTA VÄGEN Använd hindrens rotation för att ändra kursen och få de två bollarna att mötas. KOPPLA Ihop BOLLARNA OCH SLUTFÖR DE 60 NIVÅERNA Lös varje pussel med smarta drag, övervinn nya utmaningar och avancera genom en sekvens av alltmer utmanande nivåer. ETT ENKELT PUSSEL ATT LÄRA SIG, MEN SVÅRT ATT BESTÄMRA Planera dina drag, upptäck rätt kombination och hitta lösningen innan du får slut på alternativ. Ju längre du avancerar, desto större blir utmaningen att koppla ihop bollarna.