The Green Light + The Stairwell
Gör dig redo för en spänningsfylld resa med två stämningsfulla skräckupplevelser i ett paket. I The Green Light följer du en desperat man på jakt efter frihet när han reser mot en avlägsen fyr som tvingar honom att konfrontera sitt inre mörker. Sätt sedan din iakttagelseförmåga på prov i The Stairwell, ett psykologiskt skräckspel där du måste inspektera en colossal byggnad efter märkliga anomalier och välja om du ska gå upp eller ner. Ställs inför psykologisk terror, upptäck subtila detaljer och se om du kan överleva mysteriet.