Crimson Moon: Deluxe Edition
DEN ULTIMATA UPPLEVELSEN Uppgradera till Crimson Moon Deluxe-utgåva för fler sätt att slakta, med en innehållsexpansion efter lansering och det exklusiva Ceremoniella rustningssetet. RES ER, VÅLDSAMMA, OCH HYLLA DEN CRIMSON MOON Staden Gildenarch har fallit. En gång en helig juvel, är den nu översvämmad av demoner, odöda, vampyrer och Helvetesväxt-monster. Mänsklighetens sista hopp är Orden av den Crimson Moon, och dess mest fruktade vapen är du. Förkroppsliga en Nephilim, en hybrid av människa och ängel, smidd för att försvara världen från helvetet. Behärska övernaturliga krafter, vapen, närstrid och änglalika transformationer för att kämpa genom brutala uppdrag och överleva bossmöten med de Döda Gudarna. Oavsett om du korsfarar ensam eller slaktar tillsammans i samarbetsläge, är profetian din att uppfylla. NYCKELFUNKTIONER: - Bloddränkt närstrid - Bekämpa horder av vederstyggelser med obeveklig, visceral strid - En spelare eller samarbetsläge - Korsfara ensam eller slakta tillsammans - Hög risk, hög belöning-uppdrag - Varje lyckad runda presenterar nya uppdrag, modifierare och skicklighetsprestationer - Uppgradera till övermänsklig - Utvecklande Nephilim-krafter ger tillfälliga förmågor för förödande attacker - Sök fristad mellan rundorna - Kyrkan är din hemmabas för uppgraderingar, NPC-interaktioner och planering vid krigsbordet - Ställ in din svårighetsgrad - Dynamisk svårighetsskalning låter varje uppdrag matcha din skicklighet - men med högre svårighetsgrader kommer större belöningar DENNA UTGÅVA INNEHÅLLER: - Basspel - Ceremonial Armor Set - Innehållsexpansion efter lansering Deluxe-utgåvan inkluderar rätt till en nedladdningsbar expansion efter lansering, som för närvarande är under utveckling. Expansionsinnehåll, funktioner och tidpunkt för lansering har inte fastställts och kan komma att ändras. Vi ser fram emot att ge dig mer information inom kort!