Color Ball Shift
Color Ball Shift är ett fartfyllt och beroendeframkallande arkadspel som sätter dina reflexer, koncentration och reaktionshastighet på prov. Kontrollera bollen, hoppa från sida till sida och navigera i en alltmer utmanande sekvens av färgglada hinder. RÖR BARA VID FÖREMÅL SOM MATCHAR DIN BOLLS FÄRG. Välj rätt ögonblick att röra dig och träffa bara de hinder som matchar din färg. Ett enda misstag kan avsluta ditt spel. Se också upp för spikarna: att undvika dem är viktigt för att överleva och uppnå en ännu högre poäng. JU LÄNGRE DU GÅR, DESTO SVÅRARE BLIR DET. Hastigheten och utmaningen ökar successivt, vilket kräver snabba reflexer, precision och beslut på bråkdelen av en sekund. Varje spel är en ny möjlighet att slå ditt rekord och gå ännu längre. SAMLING STJÄRNOR OCH LÅS UPP NYA FÖREMÅL. Under spelets gång samlar du stjärnor för att öka dina belöningar och låsa upp nya föremål i butiken. Fortsätt spela, förbättra din poäng och lås upp nytt innehåll. UTMANA DINA REFLEXER OCH SIKTA MOT HÖGSTA POÄNG! Color Ball Shift kombinerar arkadaction, färgutmaningar, hoppning, snabba reflexer och oändligt spelupplägg i matcher som är enkla att lära sig men svåra att bemästra. Det finns inga nivåer att klara: målet är att överleva så länge som möjligt och uppnå högsta poäng. KAN DU GÅ LÄNGRE? Gå in i Color Ball Shift nu, testa dina reflexer, undvik spikar, träffa rätt färger, samla stjärnor och försök att sätta ett nytt rekord.