Super Woden Rally Edge
Tävla om att nå toppen i en rallyinriktad arkadspin-off till den populära Super Woden-serien! Starta dina motorer och gör dig redo att kämpa dig till toppen av motorsportvärlden! Super Woden Rally Edge är en spin-off till den hyllade Super Woden-serien av racingspel, som kombinerar klassisk arkadkänsla med tekniskt djup och en genuin kärlek till bilkultur. Super Woden Rally Edge, som inspirerats av genreklassiker men har en helt egen personlighet, tar dig tillbaka till en tid där det roliga sträcker sig längre än strikt realism. Navigera med hjälp av ett intuitivt övervärldsgränssnitt och samla på dig en mängd olika fordon, från de minsta och mest anspråkslösa till ostoppbara terrängmaskiner. Köp, sälj, uppgradera och anpassa bilar i ditt garage, visa upp dina fotokunskaper i fotoläget, registrera dina tider och försök att slå andra spelares rekord. Upplev en mängd olika miljöer med varierande terräng och väderförhållanden att ta dig an, allt till ett originellt ljudspår och med unika, stiliserade visuella effekter! Det här spelet och dess innehåll har inte godkänts av någon biltillverkare eller biltävlingsarrangör och det finns inget sådant samarbete.