Straimium Immortaly
Vänta dig bossar och bestar i detta bizzara och spännande rougelite/shoot-em-up/dungeon crawler-hybrid I Straimium Immortaly är du en ensam krigare utrustad med en jetpack och ett smörgåsbord av vapen och power-ups som tar sig an Queeni-kejsarinnan och hennes armé. Smidighet, precision och massvis med föremål är dina enda chanser för att överleva i Cubicus. Nyckelfunktioner: En värld olik någon annan: utforska bisarra, rövsvåra, procedurgenererade och monsterfyllda rum i Cubicus. Unikt vacker pixelart: gammeldags pixlar möter en färgglad new school-stil Flyg fort och ta med dig en stor bössa: från en ionisk laser till en blixtskjutande Electra Casta, här finns mer än 25 vapen och 50 föremål för dig att använda Använd ninjakrafter: upptäck och nyttja en rad olika mystiska shinobi-tekniker Knocka extra stora skurkar: besegra en uppsjö massiva monster på ditt uppdrag att utrota alla Queeni-äckel i galaxen! Din strid, dina val: lås upp klasser, regelmutationer, fusk och hattar Ställ in nivåns upplägg och storlek för att skräddarsy din omgång. ”Boss Rush”-läge, ”Incursion”-läge med mera. Massvis med statistik: håll koll på hur långt du kommit med poängtabeller, framsteg och kompendier med fiender, bossar, vapen och föremål med mera.