Educational Family Games
Den ultimata spelkvällen med lärande och skratt! Det är spelkväll med familjen. Dina barn vill spela dina spel, men de flesta av dem är inte riktigt gjorda för barn. Du har provat lärorika spel förut, men de vuxna blev uttråkade efter bara några minuter. Och på något sätt slutar det ändå med att alla sitter med sina mobiler igen. Educational Family Games samlar alla igen med en lokal flerspelarupplevelse för 1-4 spelare, där barn lär sig, vuxna tävlar och hela familjen spelar tillsammans i samma rum. Från skaparna av det prisbelönta Educational Games for Kids kommer en stor samling med 80 snabba spel på 5 interaktiva spelbräden, som kombinerar hjärnstimulerande lärande utmaningar med nostalgiskt party-nöje för hela familjen. Spring, tänk, minns, lös, gissa, reagera och tävla i utmaningar med matematik, geografi, logik, minne, reflexer, vetenskap, kemi, konst och anatomi. Dessutom finns roliga spel och tidlösa klassiker medan du samlar ädelstenar och kämpar om kronan. Ena stunden löser du matematik under tidspress, nästa stund undviker du eldbollar, kör cykellopp, flyger med raketer, gör mål, kopierar teckningar eller samarbetar i kaotiska 2-mot-2-utmaningar. Varje snabbt spel känns annorlunda och gör familjens spelkväll snabb, överraskande och full av “bara en runda till!”-ögonblick. Varje ord, instruktion och karaktär är fullt berättarröstad på 19 språk, vilket gör spelet enkelt att njuta av för barn som ännu inte kan läsa, mor- och farföräldrar och spelare på alla nivåer. Ingen läsning krävs. Lyssna bara, spela och ha kul. Ont om handkontroller? Använd din Android- eller iOS-smartphone som gamepad med den kostnadsfria companion-appen GamePad Link. Detta våldsfria lärorika partyspel är skapat för familjer, vänner och spelkvällar och förvandlar vardagsrummet till en plats fylld av skratt, lärande, vänskaplig tävling och gemensamma minnen. Perfekt för barn, föräldrar, mor- och farföräldrar och spelare från 5 till 100 år. Redo för en familjespelkväll full av lärande, skratt och vänskaplig tävling? Observera: Educational Family Games är en dedikerad lokal flerspelarupplevelse, skapad för att samla människor i samma rum för äkta nöje ansikte mot ansikte. Spelet innehåller inget onlinespel.