ESCAPE - BACKROOMS HORROR
Vågar du gå in i Backrooms? En labyrintliknande mardröm där verkligheten böjs och förståndet bryts ner. Välkommen till ESCAPE - BACKROOMS HORROR, en kvävande nedstigning i en oändlig labyrint av fuktiga mattor och flimrande lysrör. Inga två hörn är likadana, och ju längre du tar dig in, desto mer förvrids den skrämmande verkligheten i Backrooms omkring dig. Funktioner: - Oändlig skräck: Utforska en enorm, ständigt föränderlig labyrint av obehagliga rum. Möt det okända runt varje hörn. - Skrämmande möten: Göm dig för eller konfrontera groteska varelser som lurar i skuggorna. När de närmar sig väntar undergången. - Kvävande fasa: Dämpad belysning och isande ljud förstärker den obevekliga skräcken. Överlev tystnaden. - Testa din vilja: Ta dig genom farliga korridorer. Förstånd och reflexer är dina enda vapen. Kan du möta dina djupaste rädslor och hitta vägen ut ur denna ändlösa mardröm?