Assassin's Creed Origins
Antika Egypten, en tid av majestätisk storhet och intriger, håller på att försvinna i en brutal maktkamp. Avslöja mörka hemligheter och bortglömda myter när du går tillbaka till det grundläggande ögonblicket: ursprunget för assassinernas brödraskap. ETT LAND ATT UPPTÄCKA Segla längs Nilen, avslöja pyramidernas hemligheter eller kämpa dig fram mot farliga fiender och vilda djur när du utforskar detta gigantiska och oförutsägbara land. EN NY BERÄTTELSE VARJE GÅNG DU SPELAR Ge dig in i flera uppdrag och gripande berättelser där du möter starka och minnesvärda karaktärer, från den rikaste adeln till de mest desperata utstötta. ACTION-RPG PÅ RIKTIGT Upplev ett helt nytt sätt att slåss. Plundra och använd dussintals vapen med olika egenskaper och sällsynthet. Arbeta dig igenom en djup framstegsmekanik och utmana dina färdigheter mot unika och kraftfulla bossar.