Smash Ball Rush
Smash Ball Rush är ett actionäventyrsarkadspel där du kontrollerar rivningskulor för att förstöra block och uppnå högsta möjliga poäng. Växla mellan bollar, välj rätt ögonblick att attackera och avancera så långt du kan i en oändlig tävling. KRYST DE GRÖNA BLOCKARNA OCH ÖKA DIN POÄNG. Varje block kan öka din poäng med olika bonusar, vilket gör varje drag till ett snabbt beslut mellan risk och belöning. UNDVIK DE RÖDA BLOCKARNA OCH SKYDDA DIN POÄNG. Att träffa ett rött block minskar dina poäng, och att låta din poäng sjunka under noll avslutar spelet omedelbart. UNDVIK DE RADIOAKTIVA BLOCKARNA OCH ÖVERLEV SÅ LÄNGE SOM MÖJLIGT. En enda kollision med ett radioaktivt block förstör rivningskulan och avslutar spelet. Testa dina reflexer, hitta det bästa ögonblicket att byta bollar och försök att slå din högsta poäng i en snabb, utmanande och beroendeframkallande arkadupplevelse.