Police Simulator: Patrol Officers
Välkommen till Brighton! Anslut dig till poliskåren i denna fiktiva amerikanska stad och upplev vardagslivet som polis. Börja med felparkeringar och klättra uppåt för att ta dig an större ansvar. Bli en del av samhället i Brighton, lär känna närområdet och utför de dagliga arbetsuppgifterna som polis för att bekämpa brott under ditt skift. Var alltid hård, men rättvis: respektera lagen och få mer erfarenhet för att låsa upp fler områden, distrikt och arbetsuppgifter! POLICE SIMULATOR: PATROL OFFICERS innehåller ett dynamiskt trafiksystem som skapar trafikflöden och bilolyckor organiskt, samt akutsituationer som dyker upp slumpmässigt under dina skift. Var redo att rycka ut på ett ögonblick! Stig in i den öppna världen i Brighton där du kan välja vilka områden du patrullerar och håller trygga. Patrullera tre unika distrikt som vart och ett innehåller flera områden. Alla har en tydlig stil: från höghusen i centrum till de historiska byggnaderna i Brixton. Intuitionssystemet låter dig hitta viktiga ledtrådar när du förhör vittnen och kan hjälpa dig att lösa situationer omedelbart – så se till att du alltid är uppmärksam på allt som sägs och görs. Dina arbetsuppgifter är ditt ansvar! När du gör framsteg och låser upp nya distrikt får du även nya arbetsuppgifter. Börja med att skriva ut böter, men var beredd på att hantera olyckor som kan ske mitt framför ögonen på dig! Det finns många olika arbetsuppgifter som väntar dig i denna levande stad. Stoppa knarkaffärer i den lokala parken, jaga graffitimålare som sprejar ner väggar, stoppa fortkörare med din polissiren eller sätt upp väghinder och koner runt trafikolyckor. Var beredd på allt – från mindre incidenter som att en bil blockerar en busshållplats till att behöva gripa misstänkta och föra dem till häktet. Dina arbetsuppgifter är ditt ansvar! POLICE SIMULATOR: PATROL OFFICERS innehåller läget Simulation för erfarna spelare som är på jakt efter den mest autentiska upplevelsen, och läget Casual för spelare som vill ha det lite lugnare när de patrullerar Brightons gator.