Castlevania Dominus Collection
I tillägg till tre action-äventyrsspel från Castlevania-serien gör Haunted Castle Revisited, en omdesignad version av det allra första Castlevania-arkadspelet, sin debut! Och du kan också spela det i sitt originalformat! Upplev Castlevanias värld som aldrig förut, med konst som aldrig setts förut och praktiska nya funktioner som tillbakaspolning, snabbsparande och mycket mer! - Titlar Castlevania: Dawn of Sorrow Somas äventyr fortsätter! Upptäck ett helt nytt sätt att skapa otaliga vapen genom att kombinera souls i fantastisk 2D-grafik. Ett år efter händelserna i Castlevania: Aria of Sorrow befinner sig en pojke vid namn Soma Cruz åter i mitten av en sammansvärjning för att återuppliva Dracula som leds av en mystisk kult. Kommer han äntligen kunna möte sitt eget öde och sätta stopp för allt det här? Castlevania: Portrait of Ruin Inte en utan två hjältar slår sig samman för att slåss mot ondskan denna gång! Växla mellan Jonathan och Charlotte med ett enda knapptryck och använd deras unika förmågor på bästa sätt. Dracula’s Castle har plötsligt dykt upp igen men det är något som inte stämmer. Jonathan Morris och Charlotte Aulin tar sig in för att undersöka saken, men de märker snart att hjärnan bakom allt detta inte är den de trodde ... Castlevania Order of Ecclesia Den mystiska Shanoa är den enda människan som kan använda glyferna, symboler fulla av magi. Hitta glyferna genom att utforska slottet och dess omgivningar och absorbera kraften hos de mäktiga fienderna du slåss mot! De tre mest kraftfulla glyferna, som tros till och med kunna besegra Dracula själv, har stulits. Kan Shanoa hämta tillbaka dem till Ordern och slutligen besegra Dark Lord? Haunted Castle Haunted Castle Revisited, en omdesignad version av det allra första Castlevania-arkadspelet, gör sin debut! Och du kan också spela det i originalformatet!