Santa Runner Jumper
Detta casualspel kommer att bjuda på massor av skoj och utmaningar, med ett charmigt jultema. Kan du nå den sista nivån och hjälpa jultomten? SPEL Gör dig redo att hoppa och undvika hinder medan du samlar presenter! Styr jultomten när han tar sig igenom olika utmaningar för att samla presenter och leverera dem i tid. Spelet är lätt att lära sig men svårt att bemästra – med varje ny nivå ökar hindren och nya utmaningar dyker upp för att testa dina färdigheter. FUNKTIONER Lås upp nya karaktärer och presenter! Tjäna mynt när du spelar och lås upp roliga nya karaktärer, inklusive jultomten i olika kläder och andra festliga karaktärer! Med 3 unika teman, vart och ett mer magiskt än det förra, erbjuder spelet jultema-soundtrack och förtrollande grafik som ger julens sanna magi till varje hopp. Välj bland söta och knasiga karaktärer: bedårande djur, julälvor, hoppande renar och till och med jultomtens hjälpare! BÄSTA CASUALSPELET! Med ett jultema fullt av magi och äventyr, förtrollande grafik och beroendeframkallande spelupplägg kommer det här spelet att fängsla dig med varje ny nivå! Hjälp jultomten att sprida julglädje samtidigt som du ställs inför utmaningar!