Swipe Evade
Swipe Evade är ett oändligt arkadspel med reflexer och överlevnad där du måste kontrollera sfären, undvika hinder och hålla dig vid liv så länge som möjligt. Använd snabba och precisa rörelser för att övervinna utmaningen och uppnå en allt högre poäng. UNDVIK HINDER OCH ÖVERLEV SÅ LÄNGE SOM MÖJLIGT. Svep över skärmen för att flytta sfären och undvika varje hinder i din väg. En enda kollision avslutar spelet och sätter dina reflexer, koncentration och skicklighet på prov. ÖVERTRÄFF DINA GRÄNSER NÄR HASTIGHET OCH SVÅRIGHET ÖKAR. Ju längre du går, desto snabbare och mer utmanande blir spelet. Varje match kräver snabba beslut och precisa rörelser för att fortsätta överleva. SAMLING STJÄRNOR, LÅS UPP NYA FÖREMÅL OCH SLÅ DIN HÖGA POÄNG. Samla stjärnor under matcher och använd dem i butiken för att skaffa nya föremål. Spela igen, finslipa dina drag och försök att uppnå högsta poäng.