Sjunk in i två intensiva narrativa skräckupplevelser där flykten är det slutgiltiga målet. I The Green Light bryter du dig loss från ett själsdödande jobb medan en mystisk radioröst leder dig mot en avlägsen fyr. Tävla sedan mot klockan i There's a Gun in the Office och försök överlista dina kidnappare under fem dagar utan att lämna ett enda spår efter dig. Har du vad som krävs för att överleva sinnets mörkaste djup och nå din frihet?