Curve Drive
Curve Drive är ett arkadspel med reflexer och fart där du styr en bil genom en slingrande väg. Håll bilen på banan, undvik kanterna, samla diamanter och försök att uppnå högsta möjliga poäng medan hastigheten ökar obevekligt. BEHÄMSTA KUVORRNA OCH KONTROLLERA HASTIGHETEN. Vrid ratten exakt för att hålla bilen på vägen. Varje kurva kräver snabba reflexer och perfekt kontroll, eftersom varje kontakt med kanten kommer att få bilen att explodera och avsluta ditt lopp. SAMMLA DIAMANTER OCH LÅS UPP NYA BILAR. Ju längre du kommer, desto fler diamanter kan du samla och desto fler fordon kan du låsa upp. Välj dina favoritbilar och kom tillbaka på banan för att slå dina bästa poäng. HASTIGHETEN ÖKAR. DET GÖR UTMANINGEN Också. Loppet blir successivt snabbare och svårare och kräver allt större koncentration, reaktion och kontroll. Överlev så länge som möjligt, öka din poäng och bevisa att du kan bemästra kurvorna. Curve Drive kombinerar racing, styrning, fart och reflexer i en arkadupplevelse som är enkel att spela men svår att bemästra.