Miraculous - Paris Under Siege
Tillsammans! Var mirakulösa! Spela tillsammans med Ladybug och Cat Noir i deras mest djärva äventyr hittills! Ge dig ut på ett spännande äventyr där hjältemod, akrobatisk kamp och parkour agility kolliderar när Shadow Moth släpper lös en våg av skurkar över staden. Det är upp till dig och dina vänner att rädda Paris! Legendariska hjältar förenas: Spela som Ladybug och Cat Noir, var och en med unika kamprörelser, och väx sömlöst mellan dem. Kalla på hjältar som Rena Rouge och Carapace för koordinerade attacker! Bemästra kampsporterna: Utför smidiga kombinationer på marken och i luften, och utnyttja Ladybug och Cat Noir’sfulla förmågor för att besegra fiender med stil. Bekämpa skrämmande fiender: Möt klassiska skurkar som The Bubbler, Lady WiFi, Truth och Sole Crusher. Anpassa dina taktiker för att motverka deras krafter och rädda Paris. Snygg akrobatik: Använd fantastiska parkour-rörelser som svängande, rälsrutschning och vägghopp för att navigera i Paris, avslöja hemligheter och överlista fiender! Anpassa din spelstil: Uppgradera Liv, Hastighet, Skada, Assist Energi och Undvik för att anpassa dina förmågor och maximera din påverkan i strider. Rädda dagen: Befria Paris ett distrikt i taget, välj din väg genom icke-linjär spelstil som uppmuntrar till utforskning och strategi. Återställ ljus och hopp till varje hörn av staden som belägras av Shadow Moths mörka inflytande. Couch Co-op-äventyr: Slåss tillsammans med en vän med sömlös drop-in, drop-out lokal co-op och upplev spänningen av att rädda Paris tillsammans.