Tom Clancy’s The Division 2
Försvara och återuppbygg Washington, D.C. efter en förödande pandemi i ett taktiskt tredjepersonsskjutspel i en öppen värld: TAKTISKA STRIDER Kämpa mot fiender i intensiva eldstrider där taktisk positionering och användning av verktyg gör skillnaden mellan liv och död. BYGG DEN ULTIMATA AGENTEN Samla och bygg banbrytande utrustning och lär dig kraftfulla förmågor för att anpassa hur du spelar. Gå ännu längre med specialiseringar som låter dig ta rollen som till exempel skarpskytt, rivningsexpert eller överlevnadsledare. SAMARBETE RÄDDAR LIV Samarbeta med upp till tre andra agenter för att klara uppdrag där synergi spelar roll. Kombinera specialiseringar, dela resurser och ta er an dynamiska utmaningar som anpassas efter gruppen. ÖVERLEV ETT FÖRÄNDERLIGT WASHINGTON, D.C. Staden förändras och erbjuder nya överlevnadsutmaningar hela tiden, i allt från intensiva eldstrider i omväxlande väder till de olika falangernas krig om kontroll över kartan. INTENSIVT ENDGAME Att nå högsta nivån är bara början. Ta dig an spännande uppdrag, intensiva PvP-strider och dynamiska världshändelser som sätter dina förmågor på prov. Varje säsong har nya belöningar och utmaningar.