Tower Rise
BYGG DET HÖGSTA MÖJLIGA TORNET! I Tower Rise kan varje block du placerar göra skillnaden mellan att nå en ny höjd eller att se hela ditt torn falla sönder. Testa din precision, kontrollera timingen och stapla blocken försiktigt för att bygga ett ständigt högre torn. SLÄPP, STAPLING OCH KLÄTTRA HÖGRE OCH HÖGRE! Placera varje block och släpp det i perfekt ögonblick för att hålla det i linje på stapeln. Ju bättre din precision är, desto stabilare blir ditt torn och desto högre blir din poäng. Men se upp: ett enda felaktigt drag kan få hela strukturen att tappa balansen. HUR HÖGT KAN DU KOMMA? Slå ditt eget rekord och försök att nå nya höjdrekord. Med varje block ökar utmaningen och kräver mer koncentration, precision och strategi. Enkelheten i kontrollerna döljer en beroendeframkallande utmaning som uppmuntrar dig att försöka igen. STAPLING MED PRECISION. BYGG UTAN GRÄNSER. Tower Rise är ett avslappnat blockstaplingsspel, perfekt för snabba matcher och för de som gillar skicklighetsutmaningar, arkadspel, tornbygge och poänggivande uppdrag. Anta utmaningen, håll tornet balanserat och upptäck hur långt din precision kan ta dig.