Sunny Café
Upptäck kärleken genom passionerade, taiwanesiska kaffekunskaper, kultur och traditioner! Under en eftermiddag mitt i sommaren öser åskskurarna hänsynslöst ner och klockorna inne på caféet ringer. En pojke återfår sina sinnen och märker plötsligt en dränkt flicka som står i dörren. Sunny Café är en berättelse om slumpartade möten, bekantskaper och oundvikliga avsked. Ett äventyrsspel om kärlek i textformat som använder taiwanesiska kaffekunskaper som en utlösare för denna cykel av interaktioner och en analogi för livet självt. Anslut dig till ett gäng med taiwanesiska collegestudenter och upplev en visuell roman som genomsyras av lokal kultur, traditioner och ideal. Lär dig hur man gör den perfekta koppen kaffe genom att välja bönor, mala, välja filter och skicklig bryggning. Välj föremål i caféet för att få viktiga delar av ytterligare kunskaper. Utforska flera olika slut som påverkas av dina konversationer med människor i en bekväm miljö, och kanske guidar du en spirande romans till full blomning!