Undisputed
Boxningen är tillbaka! Undisputed är ett autentiskt boxningsspel, utvecklat med omsorg av hängivna fans i samarbete med proffsboxningsvärlden. Innovativ och autentisk boxningsmekanik Boxning handlar inte bara om att utbyta slag. Ringen är ett strategiskt slagfält där boxarna kan välja anfallsvinkel, gillra fällor och överlista motståndare med listig taktik. Därför har vi lagt till mångbottnad mekanik som ger dig mer kontroll över vetenskapen bakom boxningen än någonsin förr. Upplev en storslagen resa från amatörturneringar till mästare i det verklighetstrogna karriärläget. Skapa din egen boxare med karaktärsskaparen, där du kan anpassa allt från kroppsbyggnad till tatueringar, shorts och handskar. Nyskapande fotarbetesmekanik, bland annat möjligheten att röra dig fritt i ringen och trötthetstecken som gör att boxarna börjar stå på hälarna när orken tryter. Över 60 individuella slag. Slå från flera olika vinklar och riktningar. Finta för att gillra en fälla och kontra. Alla verktyg som krävs för ett magiskt försvar. Smyg in slag, väj och blockera. Interaktionerna är fysikdrivna, så slag kan gå runt eller genom garden. Personliga närkamper som aldrig förr. 50 attribut och egenskaper som skiljer boxarnas stilar och förmågor åt. Flera AI-stilar och svårighetsgrader för alla från amatörer till riktiga mästare. Boxningens värld Vi har licensierat och samarbetat med riktiga boxare, organisationer och varumärken för att göra Undisputed mer autentiskt än någonsin. Över 70 licensierade boxare, och fler tillkommer. Här finns såväl legendarer som Muhammad Ali och Sugar Ray Robinson som boxningens moderna mästare, bland andra Canelo Álvarez, Terence Crawford och Tyson Fury. En spännande kvinnodivision med innovatörerna Claressa Shields, Katie Taylor, Jessica McCaskill, Seniesa Estrada och Ebanie Bridges. WBC, British Boxing Board of Control, och andra riktiga boxningsorganisationer. Boxningsutrustnings- och klädmärken som Everlast, Empire Pro Tape och Adams Footwear. Slagstatistik och presentation via CompuBox. Introduktioner av legendaren Jimmy Lennon Jr. Den framstående domaren Kenny Bayless. Stämningsfull grafik och medryckande ljud Vi har varit noga med att se till att Undisputed ser ut och känns som boxning ska. Otroligt detaljerade boxarmodeller med den senaste skanningstekniken. Anpassa proffsboxarna med kläder, gliringar och entrémusik så att det verkligen känns som på riktigt. Slåss över hela världen, från japanska arenor till sydamerikanska gym. Realistisk skada, progressiv svettning och ansiktsdeformering. Sändningspresentation med expertkommentarer från Todd Grisham och Johnny Nelson, samt ringpromenader och domarinstruktioner.