TUNIC
Utforska en värld full av gamla legender, uråldriga krafter och vildsinta monster i TUNIC, ett isometriskt actionspel om en liten räv på ett stort äventyr. Du är strandsatt i ett ödelagt landskap med endast din nyfikenhet som vapen. Här möter du enorma bestar, samlar konstiga och kraftfulla föremål och upptäcker gamla hemligheter. BLI EN LEGEND Det sägs att det finns en stor skatt gömd någonstans i landet. Kanske bortom den gyllene porten? Eller någonstans långt under marken? Vissa pratar om ett palats högt ovan molnen, och om uråldriga varelser med enorma krafter. Vad kommer du att hitta? ÅTERSKAPA EN HELIG BOK Under din resa kommer du att återskapa spelets instruktionsbok. Sida för sida kommer du att upptäcka kartor, tips, specialtekniker och de hemligaste av hemligheter. Om du hittar alla kanske något spännande händer … VAR MODIG, LILLE VÄN! Kasta dig in i varierande, tekniska strider. Ducka, blockera, parera och anfall! Lär dig försvara dig mot en rad olika monster, både stora och små – och upptäck nya föremål som kan hjälpa dig på vägen.