Hellbreachers
Färdas djupt in i helvetets mörkaste vrår och tillbaka i det här sidoskrollande, actionspäckade äventyrsspelet! Det här actionfyllda plattformsspelet i retrostil har moderniserats genom skapandet av nya karaktärer och en utveckling av rollspelsfunktionen. Välj en av tre hjältar som du kan anpassa med tio unika specialiseringar för att passa din spelstil. Ge äventyret din personliga prägel helt enkelt! Oavsett om du gillar melee eller föredrar närstrider eller att kasta förtrollningar kan du fritt tackla Hellbreachers dödliga djup med olika strategier varje gång. Hellbreachers spelas över 50 nivåer i 10 unika miljöer och erbjuder massor av innehåll för fritt utforskande. Lägg till det de rörliga pixelkonstanimationerna och utmanande bossar som måste besegras på vägen, så har du en resa värd att göra om och om igen!