Sea of Stars: Sunset Edition
Med Sea of Stars siktar Sabotage på att modernisera hörnstenarna i den klassiska genren: omgångsbaserade strider, starka berättelser, spännande utforskning och interaktioner med omgivningen. Samtidigt erbjuder det en stor dos nostalgi och lättsam underhållning, som på den gamla goda tiden.