The Last Door - Complete Edition
Känn vad det verkligen innebär att vara ensam i mörkret med detta lågupplösta, högspänningsfokuserade skräckäventyr, som har vunnit flera priser som årets bästa spel. Det utspelar sig i det viktorianska England, när Jeremiah Devitt får ett brev från sin gamla skolkamrat Anthony Beechworth med ett dolt, kryptiskt meddelande, vet han att något är fel. Hans resa till en övergiven herrgård är bara början, och han börjar att komma ihåg en sedan länge begravd hemlighet från sin ungdom, han upptäcker saker som människan inte var tänkt att upptäcka och öppna dörrar som borde förblivit stängda... Den sista dörren: Complete Edition innehåller åtta skrämmande episoder av ockult och världslig skräck, som bjuder in dig att undersöka den djupaste, mörkaste hemlighet i det viktorianska England. Med nya scener och pussel, förbättrad grafik, upplåsbara extrafunktioner och förbättrat ljud. Utforska gamla herrgårdar, förfallna gamla hus, och underjordiska hålor med lite men en lampa och ett förstoringsglas för att vägleda dig. Skulle du ha mod nog att öppna den sista dörren?